Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
TOPIC: Buscapaciteit bepalen voor weekendtrip in Nederlan
Buscapaciteit bepalen voor weekendtrip in Nederlan 17 hours 12 minutes ago #56602
  • bims
  • bims's Avatar
  • New Member
Volgens mij speelt dit vaker bij weekendtrips omdat mensen dan verschillende soorten tassen meenemen waardoor het lastiger wordt om vooraf te zien hoeveel ruimte je echt nodig hebt. Het helpt om van tevoren na te denken over zowel de zitplaatsen als de bagage zodat iedereen onderweg comfortabel zit. Voor ritten binnen Nederland is een passende balans tussen voertuigformaat en kofferruimte meestal de veiligste keuze
The administrator has disabled public write access.
Buscapaciteit bepalen voor weekendtrip in Nederlan 2 days 9 hours ago #56556
  • Kosia
  • Kosia's Avatar
  • New Member
Hoi, ik herken dat want ik had bij een vergelijkbare weekendtrip ook moeite met inschatten hoeveel bagage iedereen zou meenemen. Wat toen handig bleek was een dienst waar je bij elk voertuig ziet hoeveel personen en koffers erin passen zodat je direct weet welke maat geschikt is. Als je kijkt op https://bcs-bus.nl krijg je een duidelijk overzicht van de capaciteit per busformaat wat goed helpt bij het kiezen voor binnenlandse routes
Buscapaciteit bepalen voor weekendtrip in Nederlan 2 weeks 12 hours ago #56361
  • simka
  • simka's Avatar
  • New Member
Afgelopen weekend probeerde ik een uitstapje te organiseren voor een groep die vanuit Amersfoort naar een activiteit moest reizen. Normaal verdeel ik iedereen over een paar auto’s maar deze keer wilde ik het wat eenvoudiger maken zodat we allemaal tegelijk konden vertrekken. Toen kwam ik erachter dat het nog best lastig is om te bepalen hoeveel ruimte je nodig hebt omdat sommige mensen sporttassen meenemen en anderen juist grote koffers. Misschien heeft iemand ervaring met het kiezen van de juiste bus voor dit soort korte ritten binnen Nederland