Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
TOPIC: Telegram gebruiken tijdens reizen
Telegram gebruiken tijdens reizen 3 days 7 hours ago #59796
  • Wernan
  • Wernan's Avatar
  • New Member
Interessante informatie. Vooral dat verschil tussen tijdelijke en langdurige nummers wist ik nog niet.
The administrator has disabled public write access.
Telegram gebruiken tijdens reizen 3 days 7 hours ago #59795
  • Ratatu
  • Ratatu's Avatar
  • Junior Member
Voor reizigers kan een virtueel nummer inderdaad handig zijn omdat je niet afhankelijk bent van één fysieke simkaart. Sommige diensten bieden langdurige nummers aan die je kunt gebruiken voor Telegram, zoals didvirtualnumbers.com/nl/virtual-number-for-telegram/ Maar je moet wel begrijpen dat zulke oplossingen niet volledig risicovrij zijn. Telegram controleert accounts soms extra streng wanneer ze aan VoIP-nummers gekoppeld zijn. Daarnaast kunnen goedkope of publieke nummers sneller problemen geven. Het beste is om een langdurig nummer te nemen en het account goed te beveiligen met een wachtwoord en herstelopties. Voor een hoofdaccount blijft een gewone simkaart meestal betrouwbaarder.
Telegram gebruiken tijdens reizen 3 days 7 hours ago #59794
  • Wernan
  • Wernan's Avatar
  • New Member
Ik reis regelmatig tussen verschillende landen en ik wissel daardoor vaak van simkaart. Dat maakt Telegram soms lastig, vooral wanneer ik weer moet inloggen of codes moet ontvangen. Een vriend stelde voor om een virtueel nummer te gebruiken als vaste oplossing. Is dat echt praktisch of levert het uiteindelijk alleen maar problemen op?