Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!
TOPIC: Sites voor volwassenen, welke zijn jullie favoriet
Sites voor volwassenen, welke zijn jullie favoriet 4 days 13 hours ago #59260
  • bims
  • bims's Avatar
  • New Member
Het grappige is dat smaken echt verschillen als het om dit soort sites gaat. Wat de één geweldig vindt, kan de ander totaal niks aan vinden. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat de site gebruiksvriendelijk is en niet te veel afleidt van waar het om gaat. Het aanbod is natuurlijk ook cruciaal, maar dat is heel persoonlijk. Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van uitproberen en kijken wat bij je past.
The administrator has disabled public write access.
Sites voor volwassenen, welke zijn jullie favoriet 4 days 14 hours ago #59259
  • Kosia
  • Kosia's Avatar
  • New Member
Nou, ik heb wel een site die ik af en toe bezoek. Het is https://xxxbabes4u.com. Ik vind het wel relaxed omdat de layout simpel is en je niet meteen overspoeld wordt met allerlei schreeuwerige dingen. Ze hebben best een gevarieerd aanbod, dus er zit meestal wel iets bij wat me aanspreekt. Het is natuurlijk niet de meest hoogstaande content, maar soms heb je gewoon even zin in iets simpels en makkelijk toegankelijks. Probeer het anders een keer, wie weet vind je het wat!
Sites voor volwassenen, welke zijn jullie favoriet 4 days 15 hours ago #59258
  • simka
  • simka's Avatar
  • New Member
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, welke sites voor volwassenen vinden jullie nou echt de moeite waard? Ik zit vaak een beetje te zoeken, maar het is lastig om door de bomen het bos te zien. Er is zoveel aanbod, maar veel is toch niet zo best of zit vol met irritante pop-ups en reclame. Ik zoek eigenlijk iets waar je gewoon relaxed kunt kijken, zonder al te veel gedoe. Dus kom maar door met die aanraders, ik sta open voor nieuwe suggesties! Misschien ontdek ik zo wel iets leuks.